FAQ

Hvem er vi?

ScooterMester.dk startede med en ide om at skabe en virksomhed, som kunne tilbyde faglig og kompetent service overfor scooterkunder. Vi har igennem årene samlet en større del viden og erfaring, som gør at vi kan tilbyde dig både salg og service af alt indenfor scooterverdenen.
Scootermester har agentur for BTC samt Ebretti I skandinavien, samt forhandler af mærker som Pgo, Vespa, Kymco m.fl.


Hvilke varer kan jeg købe?

Hos os kan du købe reservedele, scootere, ekstraudstyr og samt reparationsservice. 

Hvordan virker aflevering og afhentning?

Vi har tilknyttet 2 varevogne som kører dagligt over hele sjælland, de afhenter og leverer til døren. Din kørsel bliver sat ind i bilernes rute. Så vi kan afhente indenfor maks 5 arbejdsdage.

Hvad med garanti på jeres varer, er der forskel på nyt  og brugt?

Når du køber noget nyt, fra fabrikken, ydes der 2 års garanti. Denne garanti dækker ikke sliddele. På brugte varer, ydes der 6 måneders garanti og ikke på sliddele. Der er ikke returret på brugte maskiner.


Hvad er leveringsomkostninger ?

Når vi sælger en scooter, sørger vi for at den bliver klargjort til kunden. Dette inkludere følgende:
Nummerplade
Registrering hos motorkontoret
Rengøring
samt én timesats.
I alt 1.700 kr.

Forhør i butikken om hvilke maskiner der ikke er leveringsomkostninger på


Hvad er provisionsalg og dækker i garantien?

Provisionsalg er når vi sælger en maskine for en kunde. Som hovedregel, er der ingen garanti på produktet, da vi kun formidler produktet videre. Dette informeres også til kunden inden salg. Der er ikke returret på kommision maskiner, da det er et 3.parts salg. Dog i særtilfælde finder vi en løsning på dette

Salg af nye scootere

Ved salg af nye scootere, skal du overholde dine service aftaler. Det er ved serviceintervallerne at du kan opnå en besparelse på potentielle reparationer i fremtiden. 

Eksempel: Ved service interval gennemgår vi maskinen og servicere de dele som er beskrevet. Hvis dit dæk er utæt eller har lav slidbane, informeres dette til dig. Et andet eksempel er hvis dit ledningsnet er beskadiget eller irret, så informere vi det til dig og du kan vælge at få det repareret.

 

 



Hvis du har yderligere spørgsmål, så kontakt os endelig HER